Vida verse

اشعار و یادداشت های من

Vida verse

اشعار و یادداشت های من

آخرین مطالب

کلام خام

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ب.ظ

در اول هر سخن بود خدای نامی

                              این نام بیاور که شَوی به آن گرامی

از عیب عجالت بسی من گله مندم 

                              کز یاد ببرده نیاز است به سلامی

حرفی ز کمان این زبان رهاندم افسوس

                             در گفته ی من نباشد ایت ز مرامی

در درک جهان مانده ام و باز بگویم 

                            حدسی و گمانی که رسد از پی خامی

من کهتر از آنم که بخواهم بنویسم 

                             اما چه کنم دلخوشم به چند کلامی 

برگفته ی خود نظر کنم پرسشم این است

                            کز کثرت و کاهی به کدام سوی بامی

با پوچی خاطر مکن اهنگ تکلم 

                            با مهر خموش پاس دار احترامی  

کم صحبتی ام را نپندار به گنگی 

                             چون کثرت گفتار بود ورطه و دامی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۷
Saeedeh Ebrahimi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی