Vida verse

اشعار و یادداشت های من

Vida verse

اشعار و یادداشت های من

آخرین مطالب

من

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۰ ب.ظ

من همانم که به عالم باخته       

و به سوز عطش دل ساخته

من همانم که نباید می بود         

عاجز از بازی دنیای حسود 

آش ناخورده دهان سوخته       

حرف ناگفته و رو افروخته 

درد من عشق یا هجر نبود         

حبس جان بود به زندان وجود 

جان همان مفهوم انسان بودن 

یا که ان مغموم تن اسودن 

ان‌که بخشش خداوند است‌وبس

خسته‌ای در کنج این خاکی لِبَس

یا که شاید دوری از یار نهان

 آن که از اوست تمام این جهان 

بر دل من ساز غم بنواخته 

و از ان رو جان ز تن برتافته 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۳۰
Saeedeh Ebrahimi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی